Учні 5 класу за здоровий спосіб життя!

23.11.2016 21:54

Головним  скарбом  життя  є  не  землі,  що  ти  їх  завоював,  не  багатства,  що  їх маєш  у  скринях...  Головним  скарбом  життя  є  здоров’я,  і,  щоб  його  зберегти, потрібно багато що знати.  (Авіцена) 

В рамках місячника превентивного виховання та здорового способу життя класний керівник 5 класу ЗОШ № 7 Оксана Краснова  провела  виховний захід на тему:  «Зроби свій вибір: здоров’я чи примарна насолода».  

Діти із задоволенням відповідали на запитання анкети «Що таке шкідливі

звички?», висловлювали свої думки щодо здорового способу життя, наводили приклади. Цікавими виявилися дитячі малюнки, в яких школярі продемонстрували своє бажання бути здоровим.

Найчастіше людина починає замислюватися про свій спосіб життя і здоров'я, коли наздоганяє якась проблема, з'являється хвороба чи нездужання. Турбота про своє здоров'я не має бути проблемою, турбота про своє здоров'я повинна бути способом життя, здоровим способом життя!

Здоровим бути модно!  

www.artemivsk-school7.edukit.dn.ua/news/id/611/vn/Учні-5-класу-за-здоровий-спосіб-життя/